سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّتما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاریمی شود. [امام صادق علیه السلام]

شنب غازان

 
 
آذربایجان(چهارشنبه 87 شهریور 13 ساعت 2:16 عصر )

ای سرسبز وطن آذرابادگان من از تو جدا یک نفس مباد ایران من

آذرابادگان من، آذرابادگان من

مگر بی تو می شود زمزمه ی ارس شنید ؟

مگر بی تو می شود به معنی وطن رسید؟

آنکه دلش می زند نبض جدایی در باد با او سخن می گویم تا نگه دارد به یاد

آذرابادگان من جان جانان من است قیمت خون ارس ، رگ ایمان من است

ای سرسبز وطن آذربایجان من از تو جدا یک نفس مباد ایران من

روزگارت در امان دور از دست گزند پشت تو بی لرزه باد ، همچون کوه سهند

سر افراز یاور من پر غرور خاک ستارخان من

آنکه دلش می زند نبض جدایی در باد با او سخن می گویم تا نگه دارد به یاد

آذرابادگان من جان جانان من است قیمت خون ارس ، رگ ایمان من است

خانه ی شمس و زرتشت آبروی میهن است

چه نزدیک تو باشم چه در غربت غریب و دور ، تو را نمی دهم ز دست ای مرز عشق و شعر و شور

مگر بی تو می شود زمزمه ی ارس شنید ؟

مگر بی تو می شود به معنی وطن رسید؟

سر افراز یاور من پر غرور خاک ستارخان من



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:4  بازدید

مجموع بازدیدها: 6223  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «